torsdag 23. juli 2009

Shopping på.... NILLE!!! :O

Er vel ikke hver dag jeg kan si at jeg shopper på Nille, men det har jeg altså gjort i dag!
På noen Nille butikker har de overraskende mye fint til scrapbook-elskere! Så løp innom din nærmeste Nille butikk og se! For dere som bor i nærheten av meg, anbefaler jeg Nille på Roseby i Molde og på Amfi på Sunndalsøra.

Her er det jeg kjøpte i dag:

4 pakker med "håndlaget" pynt. 2 pakker baby-blå rammer og pynt. 1 pakke med "gjør det selv- kort". 1 pakke rub-ons og en A3 skjærematte. (pynten har lim-puter på baksiden og er ferdig til bruk).
Alt dette til nette 272 kroner. Og JA, for dere som er nye scrapbookere, dette ER billig. :p

I tillegg har Nille en rekke bånd, pakker med ark, album, klistremerker og forskjellig lim som passer yppelig til scrapping. Det er nok en gang bare fantasien som setter en stopper her!


LØP OG KJØP! (nei, jeg jobber ikke på Nille, skulle nesten trodd det etter dette innslaget :P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar