torsdag 6. august 2009

Kjedsomhet = kreativitet ?

Jeg er (snart) 35 uker på vei med tvillinger, og sykemeldt. Og nå har jeg også fått beskjed fra legen om å ta det med ro. Resultatet er selvfølgelig at jeg er rastløs og kjeder meg enormt. Har myyyyyye tid og ta av!
Så her er produktene av to ukers kjedsomhet:



Bursdagskort til Sissel
--------------------------------------------------------------------------------------------


Bordkort til en fremtidig dåp. (JA, jeg har gjort dem ferdige, fordi jeg tviler på jeg får tid til å gjøre det senere...)

---------------------------------------------------------------------------------------------


Magnetisk kalender


Timeplan til søsteren min...

----------------------------------------------------------------------------------------------


bilde til barnerommet

----------------------------------------------------------------------------------------------

Har dekorert en blomsterpotte med aloe vera plante i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar